:( Heej:)

Hejhej!

Jag och juju vart ovänner idag:D KUL VA!:D
haha,


Trodde vi aldrig skulle träffas mer men sen så löste det sig tydligen!(Y)
LOL,^^


Jag tog hål i öronen igår och det vart bra!:D
(a)

Mennn, nu ska jag nog dra snart, för jag ska duscha å så:)

Sen så ska jag uppp halv sju imorn och förbereda mig tills skolan och då kommer Juju hem till mig!:D asså vi ska fixa oss hos mig, hihi... Det brukar alltid vara jag som kommer till henne men nu kommer hon till mig så jaa, Det blir  ju kul:)
Och sen så börjar skolan:09:40 :D

Så vi har sovmorgon(Y)

Men nu ska jag dra till hellvetet! haha!, skojja, men jag ska gå nu iallafall, och jag har nyss chattat med Juju,
så jaa, vi ses kanske imorn om jag skriver något då=)

Aja, hejdå!!! :D
//Emma(såkallad:"Em") LOL;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0