kolla filmen!

Hej!:D
Nu har jag lagt upp en ny film på youtube:) (Y)

och den heter: juju goes crazy! haha:)

Men Juju hade tråkigt så hon beslöt sig för att hitta på lekar och någon ramsa:D hahahaha...
Så kolla på den nu:D  http://www.youtube.com/user/jujuaem#p/a 

Men jag har varit i skolan idag, Dagen gick fort:D Men när jag kom hem så åt jag och sen chattade med typ worran och juju lite:P :) och sen smsade Juju om jag kunde komma till henne,asså hon var ute;)
och då gick vi ut:) Till nån lekpark,haha..Sen kom nå killar och trodde dom hade nå sandkrig, haha!
Asså dom slängde massa sand på oss!:O så sen gick vi, och sen så filmade vi mycket och jag gjorde det till en film!:D

//Em, hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!:D

2010-10-29 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0